26. 3. 2021

Pohled k nebi

Dáša F. autorka krásného blogu Cestou necestou zveřejnila 15. března fotografickou výzvu na téma Pohled k nebi. Přivítala jsem ji s nadšením. Fotit na určité téma je vždy zajímavé. Prostě výzva. Tentokrát tím větší, že se nebi jako na potvoru zalíbila šedá a skoro celý týden nosilo tuto nevýraznou jarní uniformu. Několikrát ji ale přece jenom odložilo a vystrojilo se do nadýchaných krajek, čehož jsem hned využila. A bez ohledu na to, co si nebe zrovna obléklo, slunce vycházelo a zapadalo s neměnnou pravidelností, takže se mi nakonec povedlo nafotit i něco jiného než zmíněnou kupovitou oblačnost. 😉

Kupovitá oblačnost 22.3.2021




Západ slunce 22.3. 2021





Východ slunce 27.3. 2021 (aktualizace 27.3. kdy se mi povedlo nafotit o něco zajímavější fotky, výhled je stále stejný - z okna ložnice - jen barvy jsou lepší 😊)





Jako bonus přidávám tři fotky bledého slunce ( a růžového vajíčka) na šedém nebi z 19.3., které jsem nafotila jako první sérii a nechala si je v záloze, kdyby se nepovedlo nic lepšího. 



 
A chumelenici z 22.3. 



Děkuji, Dáší, za skvělý nápad, užila jsem si každý den výzvy a vždy se ráno těšila, čím mne obloha překvapí. A těším se i na fotky ostatních účastníků. 


PS: U focení oblohy ( z okna) asi ještě nějaký čas zůstanu, ode dneška jsme celá rodina v karanténě, manžel má covid. 😏


38 komentářů:

  1. Bev, parádní fotky. Ta první je taková dramatická, ale krásná. Vím, že to nebylo jednoduché. Kdo mohl tušit, že nebe bude většinu dní šedivé, ale ty sis počíhala na zajímavé momenty na nebi a výzvu jsi splnila. Obdivuji východy slunce, ty já nějak nestíhám :o), tak jsem ráda nakoukla na ten tvůj. Mám radost, že sis výzvu užila a děkuji za účast.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opatrujte se, a ať máte co nejlehčí průběh. Teda manžel a ty toho prevíta ať vůbec nechytneš. D.

      Vymazat
    2. Dáší, čekala jsem na nějaký zajímavější východ slunce, ale nakonec jsem se spokojila s tímto. Jsem ráda, že se líbilo, já mám výzvy moc ráda, potěšila jsem se velice. :)
      Manželovi to začalo teplotou, pak bolesti ramen, hlavy, zad a nakonec se mu udělala vyrážka, ale i když je to nepříjemné, ještě to není ten nejhorší možný průběh a věřím, že už se mu to nebude zhoršovat. :)

      Vymazat
  2. Bev, podařilo se ti v té přehlídce šedých dní vychytat krásné okamžiky. 👍👍 Moc hezké fotky a od Dáši super výzva.
    Držím palce tvému muži, aby měl lehký průběh toho svinstva, které kolem krouží a také aby se to vyhnulo zbytku rodiny.
    Opatrujte se 🍀🍀🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to taky moc líbilo. :)
      Doufám, že už se mu to nezhorší, zatím je to spíš nepříjemné než nějak ohrožující. S holkama jdeme na testy až 31.3., tak uvidíme, jak na tom jsme. Dcerám není nic a mně bolí hlava a pálí na průduškách. Zajímavé je, že mi to začalo přesně v ten moment, kdy Jirkovi přišla zpráva, že je pozitivní. Tak buď shoda náhod nebo jsem hypochondr non plus ultra. ;) A taťka je naštěstí už očkovaný, stihnul obě dávky, než to u nás vypuklo, takže je na tom zatím nejlépe, i když mu po očkování také nebylo úplně dobře. :)

      Vymazat
  3. I uvnitř je možné fotit zajímavé náměty. Hlavně ať všechno běží co nejpřímější cestou od covidu pryč. Opatrujte se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, však mám tvé krásné koláže v živé paměti. :) Už je to sakra rok a pořád je to aktuální téma. A nakonec tu mám taky dvě modelky, tedy Mínu a Ruby, tak bych mohla nafotit něco z kočičího života :D

      Vymazat
  4. Moc Vám děkuji za milá slova a přání. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, Mrakozpyt je báječná věda.

    OdpovědětVymazat
  6. Bevíčková, tebe nechat chvilku bez dozoru a hned vyhledáváš karanténu :))
    Hlavně to prožijte bez komplikací a bez následků, to přeju od srdce !!

    Fotky se povedly, moc a mně se líbí nejvíc ta záloha, je jiná a má úžasně sentimentální náladu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky na to koukám jak vejr, kde jsme k tomu přišli. Ale co už, musíme to nějak přečkat, není to sice žádná sláva, ale na umřítí to taky není, tak díky bohu za to, snad už to nebude horší, aspoň doufám.
      A děkuji. Mně se ta šedá série taky líbí, přesně jak říkáš, je to jiné. :)

      Vymazat
  7. Nádhera, dost fotografií má dramatický nádech - jako po výbuchu jaderní elektrárny :). A pak ten opuštěný ptáček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Miloši. Jsem moc ráda, že se ti fotky líbily. :)

      Vymazat
  8. Pavli, krásné fotky máš do výzvy, klobouk dolů. Západy slunce, východy...prostě všechny.Přeju hlavně zdraví celé rodině, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že to bude dobrý. S holkama uvidíme 31.3. až půjdeme na testy, jak na tom jsme, ale myslím, že minimálně já budu taky pozitivní. Nejvíc jsem se ale bála o tátu, dost špatně snášel druhou dávku vakcíny - všechno se nám to sešlo v jednom týdnu, očkování u taťky a covid u manžela - ale zdá se, že už se to konečně láme k lepšímu.
      Děkuji, mám radost, že se líbilo. :)

      Vymazat
  9. Já teď ryju hubou v zemi, takže se na oblohu prostřednictvím fotek ráda podívám! :)
    Přeji, ať všichni přežijete toho prevíta ve zdraví!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti věřím a ráda jsem zprostředkovala pohled na proměnlivé nebe. :)
      Děkuji.

      Vymazat
  10. Dcera si už roky fotí západy slunce z okna pokoje :-)

    Tady ty fotky jsou moc pěkné. Baví mě sledovat mraky a představovat si různé tvary. Ty západy a východy slunce jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky zbožňuju, i když se někdy zdá, že fotím pořád to samé. Jenomže takové kráse se nedá odolat. :)

      Vymazat
  11. Bev, taky moc držím palce, ať máte jen mírný průběh a vše brzo zdárně za sebou! (tu poslední větu jsem původně přehlédla)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A moc děkuju, snad to tak bude, vypadá to zatím nadějně. :)

      Vymazat
  12. Moc hezké fotografie. Výzva splnena na jedničku . Tleskám. Zase jsem tak objevila zajímavý blog díky výzvě. Přeji manželovi brzké uzdravení a u dalších pokud se virus objeví, tak co nejlehčí průběh.

    OdpovědětVymazat
  13. Hezké fotky, mám slabost na západy slunce, ale ty šedé mají kouzlo. Přeji zdraví. J.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky, taky ráda fotím nebeské proměny z okna.
    Držím pěsti ať jste brzy v pořádku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Snad budeme, nakonec to máme všichni, včetně táty. Vakcína začíná působit až dva týdny po podání druhé dávky, takže ho to neochránilo a nakazil se taky. Ale snad to bude dobrý. :)

      Vymazat
    2. Držím taky palce, aby byl mírný průběh.

      Vymazat
  15. Jsou to čarovné fotky, těžko bych vybrala jediný z nich. Krásná je první. Ale velmi krásné jsou i ty západy slunce. Taky jsou krásné zimní fotky, téměř černobílé, trochu melancholické. Velmi pěkné zachycení letícícíh ptáků... moc pěkná přehlídka.

    OdpovědětVymazat
  16. Východy a západy slunce jsou vždy nádherné. Jsou to pěkné fotky. Taky jsem si početla komenty, doufám, že budete všichni v pořádku. Tohle je hodně svinský virus a konec toho všeho v nedohlednu. Držím všem u Vás palce.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné fotky. Doufám, že už jsi v pohodě a všichni Tvoji blízcí též. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  18. Moc děkuji za milá slova. :)
    Manželovi už izolace skončila, ten už by neměl být nakažlivý, mně a dcerám končí ve středu a taky je nám celkem dobře ale taťka skončil v nemocnici se zápalem. Ale už se to zlepšuje a věřím, že bude úplně v pořádku, časem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak je dnes tatínkovi? Je to lepší? Mělo by být.

      Vymazat
    2. Už je to o hodně lepší, taťku jsme dovezli z nemocnice už minulý čtvrtek. Dostal se opravdu až na dno, ale v nemocnici ho naštěstí dali do kupy a teď se pomalu zlepšuje a vrací k normálu, je mu osmdesát sedm a byl v tom hodně špatně, tak to bude chvilku trvat, než bude jako dřív. :)

      Vymazat
  19. Díky za krásné záběry. Připomínají mi chvilky,kdy jsme se syny koukali z vlaku jedoucího na Slovensko k babičce či zpátky v jinou denní i noční dobu. I z našeho balkonu lze vidět krásná mračna, ale fotit už to tak nejde,naproti je panelák a velká třešeń.
    Doufám, že v době, kdy toto píši, je uvás doma již vše v pořádku.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slova. Obloha je takové vděčné téma, to se neomrzí ani pozorovat ani fotit. :)
      A ano, už jsme všichni v pořádku. ♥

      Vymazat
  20. I z okna ložnice se dají dělat krásné fotky, paráda. Doufám, že už jste celá rodina v pořádku, ta potvora si nevybírá, nikdo nevíme, kdy a kde na nás může skočit. Tatínkovi hodně sil. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat