7. 3. 2017

Kočka na pomerančích a jiné


Moc jsem toho v poslední době nevyfotila, ale pár obrázků jsem přece jenom cvakla, je to taková všehochuť všedních dnů. Prostě všehochuť na Všehochuti. 


Niky sedí na pomerančích, copak z toho asi bude? Že by oranžoví kočkodraci?


Zmudina odhalila, že má kabelka je zkrátka pro kočku.


Valná hromada


Dvojčata v krabici neboli dáreček.

Kontrolní otázka: Jaké mám oko?
 

Žádný žert, takhle jsem opravdu poslední dobou četla a nejhorší bylo, když si chtěl současně něco přečíst i Jirka. Pak jsme si lupu předávali, jako ty tři čarodějnce jedno oko. A když přišly na přetřes sms, které jsem dcerám a manželovi v poslední době psala, připomínající nejvíc ze všeho šifrované zprávy, Jirka poznamenal: ,,Takhle píše Fiala (kámoš), když má v sobě osm kousků (piv).

 
Takhle je to podstatně lepší, dokonce i ta písmena dávají úplně jiný smysl. 


Jiří + Charlie = láska nebeská.
 
 A když už vůbec nevím kudy kam, dáme hlavy dohromady, však se marně neříká: víc hlav víc ví.


Prostě taková normální rodinka.



Moji nejmilejší, děkuji za pochopení družstevní myšlenky a přeji zdraví s plnou prozíravostí.
Bevíčková ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat