17. 5. 2018

Květnové focení

O svůj foťák jsem přišla, ale neteř mi na dobu neomezenou - prý fotí výhradně mobilem - půjčila foťáček svůj. Když Anička řekla, že by chtěla nafotit pár obrázků na facebook, přišlo mi to jako ideální chvíle na jeho vyzkoušení. A tak jsem si vyšly do zahrady a na louku. Bylo nám společně moc hezky, nacvakala jsem asi třicet fotek, ze kterých si dokonce i moje náročná dcera nakonec vybrala.

Anička vcelku ochotně plnila veškeré pokyny - sedni, zvedni ruce, otoč se, utrhni tu kytku atd.... Zdráhala se vlastně jen jednou a to, když jsem jí řekla: ,,A teď si vlez na třešeň a sedni si na tu spodní větev." Jen tak podotýkám, že spodní větev je asi dva a půl metru nad zemí.










A jedno z mých nejoblíbenějších témat - odkvetlé pampelišky. Nevím, jak to dělají, ale ty odkvetlé bílé kouličky
jsou několikanásobně zajímavější a fotogeničtější než kvetoucí žlutá "sluníčka". Aspoň já je teda miluju.




Škoda, že to všechno kvete tak krátce.





Žádné komentáře:

Okomentovat