28. 1. 2010

Šrouby do hlavy - Lucie

V řádce temnejch domů jen tvý okno svítí
celý město šlo už dávno spát
tak si to vem a já tu sem
a mám to vzdát.

Dál si hlavu lámu mám v ní vlnobití
třetí do hry vstoupil mezi nás
a já to vim, tak co teď s tím
chci vrátit čas.

Zná jen pár fíglů jak se valej holkám
šrouby do hlavy
pár známejch fíglů, ty mu na to skočíš
za pár dnů to chlápka otráví.

Mám tu ruce v kapsách, dlaně se mi potí
nejvíc ze všeho mám chuť se prát
pár na solar a lovu zdar
tak to bych zvlád.

Znáš mně já jsem blázen málokdo mně zkrotí
já si na třetího nechci hrát.
Tak čert ho vem, teď já tu jsem
jak žhavej drát

Zná jen pár fíglů jak se valej holkám
šrouby do hlavy
pár známejch fíglů, ty mu na to skočíš
za pár dní to chlápka otráví.

Zná jen pár fíglů jak se valej holkám
šrouby do hlavy, pár známejch fíglů,
já tu ve tmě, já tu ve tmě
házím zapálený sirky do trávy.




Žádné komentáře:

Okomentovat