2. 10. 2014

Charlie a rohlík

Náš milovaný psíček je velký požitkář a gurmán. Nikdo si neumí tak vychutnat pamlsky jako on. Tvrdé rohlíky ( není-li tedy nic lepšího) křoupe místo sušenek a nejraději na posteli. Taky kde jinde! Ani já neznám nic lepšího, než si s knížkou a dobrým dlabancem zalézt do postele. A tak bych asi neměla, zas tak moc vyšilovat. Jak se říká, příklady táhnou.

Psův a rohlíkův příběh nafotila a okomentovala Madlenka a na svůj blog jsem jej vložila s jejím laskavým svolením.

1)Takhle vypadal můj rohlík, když jsem s ním začal.
2)Nešahej mi na ten rohlík!
3)Musím ho očuchat!
4)Říkám ti, nešahej mi na něj!
5)Určitě mi na něm zanechala pachovou stopu.
6)Jsem z toho tak unavenej.


  





7)Tak se jde spát!
8)Takhle vypadá můj rohlík po čtyřech minutách. Mám se stydět?
9)Teď velmi důležitá činnost, olízat koberec.
10)To bylo tak namáhavé, dotáhnout ten rohlík na postel.
11)Ale na posteli se kouše líp. (Matka podotýká, není nad peřiny plné drobků.)
12)No nic, jde se na to, pořádně se zahryznout.




13)Bezmyšlenkovitě ho okusuju.
14)A teď olíznout, nevadí, že mám čumák plný drobků.
15)Proč mě pořád fotíš?
16)Když už mě fotíš, tak aspoň v nějaké důstojné pozici.
17)Přesně v takové.
18)To mě teda vyčerpalo, jde se spát.





19)Až jsem si musel natáhnout nohy. A uši.
20)Hloubám o smrtelnosti rohlíku.
21)Někdo se přišel podívat, jak si s rohlíkem vedu.
22)Dali mi na vybranou, buď rohlík nebo kocour. Vybral jsem si rohlík.
23)I když... radši kocoura. (Kocour alias Baghíra, Charlieho oblíbenec a platonická láska už několikrát prošel pračkou a byl uschován na nejrůznější místa. Charlie, veden hlasem srdce, jej však vždycky znovu objeví.)
24)Znaven, padám na polštář.

  

 

25)Čas na inteligentní foto.
26)Ten ožužlanej kousek už nechci. (Můžete začít uklízet!! naznačuje jeho veličenstvo Charlie. 





Takhle se baví náš psíček, aneb vše je dovoleno. Skoro se mi chce říct:

Jeden pes jim vládne všem,
jeden jim všem káže.
Z nudy všechny vyvede,
do šílenství sváže.

PS: Kynologové tomu zcela všedně a nepoeticky říkají nezvládnutý výcvik. 😉

Žádné komentáře:

Okomentovat