30. 11. 2012

Odpovědi pro Valin

Valin sestavila deset otázek, se kterými oslovila několik blogerů. Byla jsem mezi nimi a zde jsou mé odpovědi. 😄


1) Koho upřednostňuješ víc, Jasoně nebo Drsoně?

Mlčocha.

2) Znáš song "Když jsem takhle po ránu točil klikou lanovky..." ?

Pro pozvednutí morálky a posílení bojového ducha si ho každé ráno zpívám před zrcadlem. Možná to pro mne není ten správný šlágr. Bojovnost a odbojnost vyvolává jen u mé rodiny.

3) Máš zkušenost s tím, že pýcha opravdu předchází pád?

V červenci 2006 jsem se provinila pýchou. Po třech hodinách strávených v koupelně a totálním přemalování obličejové části, jsem se sama sobě ( přiznávám) velmi líbila, trest následoval za hodinu, při tanci mi vypadlo koleno, což mi přivodilo pád na záda.

4) Víš co jsou to škrkny?

Předpokládám, že patří ke stejnému druhu jako nurny.

5) Jakou bys přiřadila ke svému jménu barvu?

Červenou, černou, šedou a růžovou .

6) Je smrt definitivní konec nebo jen začátek něčeho nám neznámého?

Ráda bych věřila, že začátek.

7) Co si myslíš o telepatii?

Setkávám se s ní každý den. Třeba si říkám: dneska se určitě stane nějaký průser a málokdy se pletu.
Ovšem to je spíš jasnovidnost, tedy pátý, pokročilý stupeň telepatie.

8) Vidíš nějaké opravdu účinné východisko ze současného světového marastu?

Naivní část by ráda napsala, že by možná pomohlo, kdyby každý zametl před svým prahem, (tak ji nechám, ať je pokoj), cynická radí zakoupit gumáky, protože se experiment chýlí ke konci.
Hlas rozumu velí: Nechat to být!... není v silách jedince pohnout s tunami bahna.

9) Co bys na sobě chtěla změnit?

Na jaře mě čeká výměna kyčelního kloubu, ale že bych po tom toužila?! Bude-li dost materiálu, chtěla bych při té příležitosti, požádat o generálku hlavy. Hrdinou mých dívčích deníčků byl Robocop.

10) Co je pro tebe momentálně nejdůležitější na světě?

Samozřejmě celosvětový mír!!!

A hned potom se zdravým rozumem přežít vánoce.

U vůně skořice - propadám panice,
u vůně vanilky - děsím se nadílky!

11) Proč jsi začala blogovat?

a) abych se, jako čerstvá absolventka rekvalifikačního kursu, základy práce s PC, pocvičila v psaní na klávesnici
b) zdálo se mi příjemné mít kam přepisovat své nahromaděné poklady (citáty, písničky...) a přitom si je znovu prožívat
c) pochopitelně jsem je chtěla doplnit i vlastními "duchaplnostmi"


Žádné komentáře:

Okomentovat