4. 7. 2013

Takoví byli

Po několika letech, kdy jsme myslely, že jsou fotky koťat a Charlieho, coby štěněte a mnoho dalších navždy ztracené, se Madlence podařilo je nalézt a stáhnout do počítače. Konečně můžu předvést jak vypadali. Řeknete si, že koťata i štěňata jsou všechna stejná, ale není to pravda. Viděl někdy někdo tak roztomilý čumáček a očička, jako má náš Charlie, nebo tak okouzlující koťátka, jako jsou děti naší Zmudiny?

Nejspíš ano.
Nejkrásnější jsou totiž vždycky ti vlastní.
Ale pochlubit se můžu.


Jsem nejhodnější pes na světě.

Pelíšek jsem zdědil po koťatech.

Moc toho v něm nenaspím, na posteli je líp.


Náplň z polštáře je bezva na hraní a vypadá úplně jako sníh, akorát nestudí.

A co teď?

V červnu byly Charliemu dva roky. Holky si ho přivezly z prázdnin u kamarádky v roce 2011.



O Zmudině jsem už psala mnohokrát. Jen ve zkratce: Máme ji asi osm let. Díky odkládané kastraci nám v kuchyni ve skříni povila čtyři koťátka. Zrzka, Hanu, Shanon a Niky.
15. čevna to bylo už pět let. Stejně jim pořád říkám koťata.


A jelikož jsme je sledovali od samého začátku - skříň jsme měli místo televize - a nebyl o ně zájem - narodily se tři holky a jen jeden kluk - nezbylo nic jiného než si je nechat. Zrzka ( určitě ho poznáte) si vzala kamarádka od nás ze vsi. Přejmenovali ho na Fouse a stal se miláčkem celé rodiny a nerozlučným společníkem labradora Ranka.

Šena a Niky se vyhřívají na nárychtuňku, který si stloukly mé holky a nosily ho s sebou na náves k internetu. Jinak tam totiž neviděly, hlavně Madlenka (předtím než jsme jim pořídili internet domů).


Taky se nám líbí v peřinách.

Kuk!


Kočičí skládačka, aneb najdi nohy a hlavu, které patří k sobě.

Poslední fotka je jen tak, od cesty a pro pobavení. Holky mě blejskly, když jsem chystala jednohubky na oslavu narozenin jedné z nich. (Myslím Aničky.) Prý se mi jednou bude hodit až vydám kuchařku. Podle holek je to vyloženě fotka na obal.
Nemyslím, že by mi něco takového hrozilo. Ale co kdyby... fotku už mám.... Jak se říká, náhoda přeje připraveným. 



Dobrou chuť a krásné dny!

Žádné komentáře:

Okomentovat