1. 3. 2010

Nosorožec - Karel Plíhal

Přivedl jsem domů Božce
nádhernýho nosorožce,
originál nosorožce
koupil jsem ho v hospodě.
Za dva rumy a dvě vodky
připadal mi velmi krotký,
pošlapal mi polobotky,
ale jinak v pohodě.

Vznikly menší potíže
při nástupu do zdviže,
při výstupu ze zdviže
už nám to šlo lehce.
Vznikly větší potíže,
když Božena v negližé,
když Božena v negližé
řvala, že ho nechce.

Marně se tu snažím Božce
vnutit toho tlustokožce,
originál nosorožce
co nevidíš v obchodech.
Řvala na mně, že jsem bohém,
pak mi řekla: Padej, sbohem!
Zabouchla nám před nosorohem,
tak tu sedím na schodech.

Co nevidím souseda,
jak táhne domů medvěda,
originál medvěda
tuším značky grizly.
Už ho ženě vnucuje
a už ho taky pucuje
a zamčela a trucuje
tak si to taky slízli.

Tak tu sedím se sousedem,
nosorožcem a medvědem,
nadáváme jako jeden
na ty naše slepice.




Žádné komentáře:

Okomentovat