22. 2. 2020

3X3 podruhé aneb Reparát

Protože jsem si špatně vyložila zadání výzvy 3X3, po pravdě vůbec mi nedošlo, že by to měly být fotky čerstvé, aktuální, nově nafocené, použila jsem fotky staré, archivní. Mám ráda, když je všechno, jak má být a krom toho mě to taky moc baví, proto přidávám novou devítku fotek. Berte to prosím jako můj reparát. 

První trojice: Tentokrát čerstvě nafocená zima. Včera, v pátek 21. února, přišel po jarním počasí zase jeden zimní den. Ráno, když jsme vyjížděli z domu, u nás byla pěkná chumelenice a čím blíže jsme byli Žďáru nad Sázavou, kam jsme mířili na Finanční úřad a za dalšími pochůzkami, tím méně sněhu bylo a ve Žďáře dokonce vůbec žádný a přitom je to jen asi patnáct kilometrů. Dnes už je sníh zase ten tam, takže jsem to fakt vystihla. Kdo by řekl, že jednou bude sníh tak vzácný.





Druhá trojice: Naši miláčci. Na první fotce jeho veličenstvo Charlie, středobod naší domácnosti, v podstatě vládce domu. Na druhé Mína také známá jako Mínovec nebo čírtě. Náš nalezeneček ze zahrady. Takhle spolu koukáme na televizi, teda já koukám na televizi a Mína spí na mně. Na třetí fotce je naše kočičí babička, Zmuda. Divíte se tomu jménu? Ne, radši se neptejte. 





Třetí a poslední trojice: Věci, která mám ráda, které ke mně tak nějak patří. Na první fotce moje "šperky" hmm, teda moje bižuterie.  Nosím ráda náušnice a hlavně ty dlouhé a výrazné, každé narozeniny a Vánoce nějaké přibudou do sbírky. Taky moc ráda čtu, takže nesmí chybět moje knihovna. A občas si něco načmárám. Nejraději obyčejnou tužkou.








Žádné komentáře:

Okomentovat