17. 2. 2020

Výzva 3X3

Na blogu Blondýny a VendyW jsem obdivovala krásné fotky, kterými se zapojily do výzvy Dáši F. nazvané 3 X 3 tedy tři témata a ke každému tématu tři fotky. Miluju prohlížení fotek jak cizích tak svých a nadšeně jsem přivítala záminku trošku se prohrabat archivem. Vybrat jenom tři témata a tři fotky byl docela problém, jednu chvilku jsem měla témat šest a k nim po deseti fotkách, ale nakonec jsem se s tím taky nějak popasovala.


První trojice - Před plotem, na plotě, za plotem.
Občas přidávám fotky na Facebook a náš plot měl docela úspěch. Prý je i přes svou omšelost malebný a fotogenický. Od té doby, co mi to Vendy napsala, na něj koukám docela jinak a taky ho častěji fotím. A taky načuhuju docela často přes cizí ploty. Ten na prostřední fotce není náš, ale jako by tomu našemu z oka (nebo snad suku) vypadl.





Druhá trojice - Listy.
Obdivuju přírodu, její rozmanitost a nápaditost. O kráse květů ani nemluvím, úchvatné jsou jak orchideje tak obyčejné pomněnky a rozrazil. Stejně tak zajímavé jsou ale i listy a zvlášť, když je vybarví mistr Podzim. Ty mi doslova učarovaly a povedenější úlovky už mají vlastní složku.




Třetí trojice - Zima. Ta letošní byla podivná. Toužebně vzpomínám na Novoroční focení roku 2017, kdy jsem objevila celé Ledové království, od té doby jsem už nic takového neviděla a bojím se, že ani neuvidím. Ale i vloni byla opravdová zima, v lednu doslova Zimní pohádka. Letos nebylo sněhu moc ale přece jenom se mně podařilo pár fotek udělat. 







Žádné komentáře:

Okomentovat